fredag

Fin för molnen - Gör dig fin som den du är för dig, inte för andras ögon att mäta.

Varför sitter jag här när solen skiner - jo, jag laddar inför efter/middag kväll; jag, en miljon barn, en miljon popcorn, hopp, studs, skratt, mat, mys och gos = kusiner som har varandra och njuter av att föräldrarna är på vift, och desamma kommer nog njuta av att vara på vift eftersom solen skiner och Brucan spelar många härligt långa timmar.
Imorgon är det min tur, och på söndag drar jag, vapendragare Sara, och mina målningar till Stockholm inför utställningen på Svea Konst med start 7 augusti.

Pusspuss

PS, visst är något av det allra bästa när man vips har ett mail från en väldigt fin kompis från förr framför sig? Förr som typ 15-20 år tillbaka, som jag slarvat att hålla kontakten med...Det har jag precis fått och fasen så mysigt jag tycker att det är!