tisdag

Nya vänner!

Hej alla fina,
Hoppas ni haft en härlig gråregnig dag :-) Själv har jag varit på en trevlig skrivarkurs och handlat coola sneakers till största prinsen bland annat.

Jag har den stora lyckan att på min facebooksida ha en tydlig överblick över vilka som följer mig på min 'Drick din dröm'-resa och de sista dagarna har jag fått många fina hälsningar från Japan, USA, Frankrike osv! 
Det är så roligt så det är inte klokt, knappt jag tror det är sant...och för att visa att jag uppskattar omtanken och värmen som strömmar ur alla likes och små kommentarer lade jag först upp ett inlägg på engelska, inga konstigheter, och idag lade vi upp ett på japanska...något krångligare :-) Björn och jag hoppas att det är någorlunda begripligt för de som kan läsa tecknen...jag klistrar nedan in skärmdumpar så ser ni hur det ser ut :-),

kramkram
Hanna