måndag

Happy new year!

Hej alla fina/All you lovely ones out there,
hoppas att ni kunnat göra som jag veckan som gått, koppla bort måsten och stress några dagar och koppla in avkopplingen...så himla härligt det är att môsa runt i mysbyxor eller pyjamas halva dagarna, glo på granen eller grannen, vilket som är festligast...apropå glo så hittade jag 'Glosylta' i mina gömmor...det är allt en gammal favvo, inte svårt att läsa in mig själv i den där tomma blicken. Tom eller full, full av tankar, du bestämmer själv. Och apropå festlig så är det festligheter på gång, i dag är det ju årets sista dag! Här blir det middag i goda vänners lag och hur du än firar,i medsamhet eller ensamhet,  hoppas jag det blir i gott lag. Ibland kan det kännas skönt att vara själv med tvn som enda sällskap, om det är självvald självsamhet...om inte kan ensamheten göra sig påmind och om det är så du firar in nya året vill jag skicka en extra kram för vi är ju alla en, eller hur? Mår inte du bra mår inte jag bra.
Jag vill önska er alla ett riktigt Gott nytt år, och hoppas att det blir ett år mer fyllt av omtanke och frid än året som gått.

I wish you all a very happy new year and I hope it will be filled with joy and thoughtfulness.

Lots of love
/Hanna