torsdag

Grafiska blad!

 

Do ut des 

 

Moi!

 

Tänk efter före, inte efter



Ex animo



Drick din dröm



Hej alla fina,
jag skrev så tydligt och fint intill de grafiska bladen jag lade upp men fick höra här hemma att 'Määh, så konstigt att lägga upp bilderna utan info'??
Och nu när jag kikade så fanns ingen text där...vem skyller jag på? Mig själv? Kanske men inte troligt, jag menar inte roligt, jo det får nog bli så. Jag är inget tekniskt vidunder precis vad jag än utger mig för att vara...:-)

De är numrerade och signerade, 1-200, och 438 x 320 mm eller 320 x 438 mm beroende på om bladet är liggande eller stående. 4-färgstryck.

Fram till jul säljer jag dem även i ett sett om 5, 1 av varje motiv till ett paketpris av 1000 kr.

Vid intresse, maila oss på info@hannaekegren.se och ange önskat motiv samt antal. Bildernas beteckning ser ni ovan.

Designonline.se börjar sälja bladen inom ett par veckor, Format sannolikt snarare än så!

Kram
Hanna