onsdag

Hej alla fina,
Hoppas ni haft en bra dag trots regn och rusk...och mörker.
Inte för att låta mesigt glad och tacksam (egentligen är det ju kåt glad och tacksam man brukar säga, eller brukar, vete tusan vem som sa det men roligt låter det o
ch här passar det inte heller för den delen för jag är på tok för trött :-)), men vet ni allihop?

Varendaste en här inne på min sida lyser verkligen upp i höstmörkret, bara så ni vet. Känn det.

Just nu tuffar måleritåget på i 170 knyck och då, när jag faktiskt bara är skittrött och inte ser allt härligt för att tröttet är i vägen, då blir jag piggare och så himla glad av att ha er med ombord! Gött är vad det är!

Vi håller på med en massa roliga saker och ska ha flera spännande möten, jag håller på att spricka men får hålla mig och berätta för er lite längre fram...
Hur som helst, idag hämtade vi ett litografi-prov och jag är görnöjd, så under hösten blir det fler sådana. Vi kommer sälja dom hos ett antal återförsäljare, är det någon av er som har en passande inredningsbutik eller vet något härligt ställe så maila gärna på info@hannaekegren.se
Och är det något särskilt motiv ni fastnat för som ni vill se som litografi så hojta också gärna till.

Många kramar

Hanna